J-slash
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Bas

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Rei-chan
J-legenda
Rei-chan


Liczba postów : 2010
Join date : 04/01/2011
Age : 27
Skąd : Z piekła...

Bas Empty
PisanieTemat: Bas   Bas Icon_minitimePon Maj 30, 2011 11:52 pm

Ohayo, ludzie, mam problema.
Od już dosyć długiego czasu, moim marzeniem jest nauka gry na basie. Z racji tego, ze to marzenie łazi za mną od niesamowicie długiego czasu, jak na moje "pasjonowanie się czymś", pomyślałam, że chcę coś z tym marzeniem zrobić i zacząć naukę.
Moim problemem jest to, że kompletnie nie znam się na sprzęcie, nie wiem, gdzie szukać czegoś, co nie byłoby niepotrzebnie drogie, na jakie rzeczy przy różnych ofertach zwracać uwagę, co powinnam przemyśleć przed ostateczną decyzją o zakupie itd.
Czy jest ktoś, kto ma o tym jakiekolwiek pojęcie i mógłby mi pomóc? Smile
Powrót do góry Go down
Oreiteia
Yuki-chan
Oreiteia


Liczba postów : 1262
Join date : 30/01/2011
Age : 29
Skąd : Lidzbark Warmiński

Bas Empty
PisanieTemat: Re: Bas   Bas Icon_minitimeSob Cze 18, 2011 12:39 pm

Dobra.. Może będę trochę za późno i już nieco wiesz.
Pogoniłam Bartka, powinien dać mi link do jakiejś strony, ale niczego ciekawego nie wywnioskowałam z tej rozmowy. Leń do potęgi ntej >.<
Po koncercie dorwałam Mazura (dzięki Ci, Rei <33 xD), powiedział, że gra na basie to nic trudnego. Jeżeli chcesz znaleźć dla siebie jakiś dobry sprzęt pojedź do sklepu muzycznego itam popytaj. Pracują tam specjaliści i powinni Ci conieco poradzić.
Potem pobierz tabularuty na bas i zacznij naukę. Wbrew pozorobm to nie jest wcale trudne. (ja tam nie wiem, cytuję jego słowa..)
Osobiście polecam Ci stronę http://www.songsterr.com
Są tam piosenki nawet japońskich wykonawców. Masz tam do dyspozycji bas, perkusję, gitarę. Więc jest cudna.